عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Just Cause 3

Ram 8g

cpu  i5

vga  2g

28500 تومان

ويژگي هاي بازي Will Rock:
ـ گرافيک قابل قبول
ـ به صورت پرتابل
ـ سلاح هاي پيشرفته و خوش دست
حداقل سيستم مورد نياز:
ـ سيستم عامل xp or vista
ـ پردازنده مرکزي pentium3
ـ کارت گرافيک 64MB
ـ RAM 256MB

 

4000 تومان


تاریخ : شنبه 4 شهريور 1396
بازدید : 108
نویسنده : 7ts

Deep Town: Mining Factory v2.7.6 + Mod – بازی استراتژی جالب معدنچی اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) ه صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Deep Town: Mining Factory بازی محبوب و پرطرفدار در سبک بازیهای استراتژی از استودیوی بازی سازی Rockbite Games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و بیش از 5 میلیون بار دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را کسب کند و به درخواست شما عزیزان دوستدار بازیهای ساده اما اعتیاداور تصمیم به معرفی آن گرفته ایم! با نصب Deep Town: Mining Factory برروی دستگاه اندرویدی تان ؛ یک بازی استراتژی جالب با محیطی علمی تخیلی را تجربه خواهید کرد که در آن کنترل یک سیستم حفاری پیشرفته را بر عهده دارید و تنها هدف تان جمع آوری منابع، ساخت و ساز و تولید است! پوسته هر سیاره ای می تواند بسیار عمیق باشد و البته منابعی همچون فلز، الماس و حتی منابعی کمیاب را در خود جای داده باشد ؛ سیستم حفاری شما بسیار پیشرفته است و متشکل از روبات های حفار و وسایلی برای انجماد، انفجار و … است! با وجود چنین وسایل پیشرفته ای هیچ لایه یا سنگ سختی نمی تواند جلوی حفاری شما را بگیرد! کارخانه اختصاصی تان را بسازید ؛ با ساخت کارخانه می توانید منابع را به صورت خودکار استخراج کنید، سنگ فلز را ذوب کنید و فلزی که از آن استخراج می شود را شکل داده و با آن آیتم های مختلفی درست کنید! بازدهی کارخانه تان را با ساخت خروجی های کارآمد بالا ببرید و با فروش محصولات تان سود بیشتری به دست آورید! این دنیایی زیر زمینی است که فقط و فقط مال شماست ؛ دنیایی پر از منابع و روبات هایی که برای کار در معدن ساخته شده اند! اگر از دوستداران بازی های ساده اندروید هستید مطمئن باشید Deep Town: Mining Factory نظرتان را جلب می کند!


دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 49 مگابایت

دانلود فایل نصبی مــــود بازی با لینک مستقیم - 50 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Deep Town: Mining Factory 2 , 7 , 6 – بازی "معدنچی",دانلود بازی معدنی اندروید, دانلود بازی در معدن اندروید ,
تاریخ : شنبه 4 شهريور 1396
بازدید : 186
نویسنده : 7ts

Racing Rivals v6.4.1 + Mod – بازی ماشین سواری و درگ مسابقه ای اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل – آنلاین

Racing Rivals– مسابقه رقبا بازی محبوب و فوق العاده زیبا با طراحی عالی در سبک بازیهای ماشین سواری از نوع درگ از استودیوی Glu Mobile برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از صد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از پرطرفدارترین بازیهای دسته بندی Racing در گوگل پلی به شمار می رود! با نصب Racing Rivals برروی دستگاه اندرویدی تان، مسابقه ای جانانه با حضور رقبایی واقعی را تجربه خواهید کرد! این مسابقه ی ماشینی شما را را به مسابقاتی دعوت می کند که در ان ها باید بازیکنان دیگر را به رقابت دعوت کنید یا دعوت آن ها را برای مسابقه قبول کنید و با امکاناتی چون نمایش مجدد صحنه های مسابقه و چت زنده تجربه ای متفاوت از بازیهای ماشینی را به ارمغان بیاوریم! شرط ببندید و از تمام مهارت تان در رانندگی برای بردن شرط ها استفاده کنید ؛ حتی امکان آنکه ماشین تان را هم در شرط ها ببازید وجود دارد، ریسک این کار خیلی بالاست، فکر می کنید از عهده آن بر می آیید؟! در بازی Racing Rivals با حضور در مسابقات هفتگی با نام جنگ در مسیر مسابقه، به خیابان های شهر حکومت کنید و جواهرات و جوایز مختلفی برای تیم خود ببرید، فکر می کنید تیم شما مهارت کافی برای اثبات برتری خود در این مسابقات را داشته باشد!؟

دانلود فایل نصبی اصلی بازی - 81 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید مسابقه ای,دانلود Racing Rivals 6 , 4 , 1,دانلود بازی Racing RIvals 6 برای اندروید ,
تاریخ : پنج شنبه 2 شهريور 1396
بازدید : 407
نویسنده : 7ts

Zombie Castaways v2.8 + Mod – بازی شبیه سازی زندگی زامبی ها اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین

Zombie Castaways بازی پرطرفدار و سرگرم کننده زامبی عاشق در سبک شبیه سازی و مدیریتی از استودیوی بازی سازی VIZOR APPS برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و از محبوب ترین های دسته بندی Simulation به شمار می رود! داستان بازی در مکان دور افتاده ای اتفاق می افتد که ساکنان آنجا زامبی ها هستند، در این میان یک زامبی وجود دارد که عاشق دختری شده و برای رسیدن به او، تلاش خودش را به کار گرفته تا به انسان تبدیل شود و به عشقش برسد! این زامبی عاشق، برای تبدیل شدن به انسان باید معجونی به نام زامبیوم را پیدا کند! هم اکنون شما به عنوان یک بازیکن باید به این زامبی ها کمک کنید تا با جست و جو در جزیره گیاهان اسراسر امیز زامبیوم را پیدا کنند! مدیریت جزیره بر عهده شماست، این شما هستید که باید با انجام کارهای مخلتف نظیر شکستن هیزم ها، ماهیگیری، جست و جو برای پیدا کردن گنج و … جزیره را رونق ببخشید و تمام تلاش خود را بکنید تا زامبی داستان ما به دختری که دوست دارد، برسد! به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازیهای شبیه سازی و استراتژیک اندروید هستید که بتواند برای روزها شما را به خودش سرگرم کند، بدون شک Zombie Castaways با ساخت عالی اش از بهترین گزینه ها برای انتخاب است!

بازی زامبی عاشق

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 60 مگابایت

دانلود فایل نصبی مــــود (2.7.1) با لینک مستقیم - 60 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی عاشقانه زامبی , دانلود بازی اندروید زامبی , دانلود بازی زامبی عاشق می شود , زامبی عاشق , عاشق زامبی ,
تاریخ : چهار شنبه 1 شهريور 1396
بازدید : 165
نویسنده : 7ts

Battle for the Galaxy را می توان یکی از بهترین و آینده دار ترین بازی های استراتژیکی در جهان دانست که اثری قدرتمند از استودیو بازی سازی AMT Games می باشد. طراحی منحصر به فرد بازی و مشاهده تصاویر آن قطعا بازگو کننده کیفیت عالی می باشد که این بازی تا کنون نزدیک به 10 میلیون بار از گوگل پلی دانلودی داشته است. برای اجرای این بازی حتما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

Battle for the Galaxy v2.00.5 دانلود بازی نبرد برای کهکشان ها برای اندروید

 

>> دانلود <<



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی اندروید , ,
تاریخ : دو شنبه 30 مرداد 1396
بازدید : 399
نویسنده : 7ts

هم بازی و سرگرمی، هم آموزش و یادگیری، همگی در بازی «نخودی». بازی «نخودی» یک بازی کاملا جذاب برای دستگاه های اندرویدی، موبایل و تبلت ها است که با گرافیک و کاراکترهای منحصربفرد بچه ها را ساعت ها سرگرم خواهد کرد.

 

لینک دانلود



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: هم بازی و سرگرمی، هم آموزش، و یادگیری، همگی ،در بازی، «نخودی» , بازی، «نخودی»، یک بازی ،کاملا جذاب ,
تاریخ : یک شنبه 29 مرداد 1396
بازدید : 129
نویسنده : 7ts

بازسازی جزیره بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Kongregate برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را حضورتان معرفی کنیم! داستان کلی بازی Tinker Island دربازه یک جزیره است ؛ جزیره ای که پس از متروکه شدن کشتی تان از آنجا سر در آورده اید!

 

بازی بازسازی جزیره Tinker-Island

 

 

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.2 و بالاتر

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 50 مگابایت

 

دانلود فایل نصبی مـــود بازی با لینک مستقیم - 50 مگابایت

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Tinker Island 1 , 3 , 5 – ,
تاریخ : یک شنبه 29 مرداد 1396
بازدید : 151
نویسنده : 7ts

Clone Armies v2.0.72 + Mod – بازی چند نفره اندروید


امکان بازی به دو صورت تک نفره و چند نفره !

 

Clone Armies – ارتش سرخ و آبی بازی محبوب و جالب در سبک بازیهای اکشن با گیم پلی اعتیاداور از استودیوی بازی سازی Elecube برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم! با نصب Clone Armies برروی دستگاه اندرویدی تان ؛ یک بازی جنگی جالب با محیطی ساده و گرافیکی دو بعدی که به گفته سازندگانش با تمام بازی های جنگی با گرافیک دو بعدی متفاوت است را تجربه خواهید کرد!

 

بازی چند نفره اندروید Clone Armies

 

نسخه اندروید مورد نیاز : 2.3 و بالاتر

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 41 مگابایت

 

دانلود فایل نصبی مـــود بازی با لینک مستقیم - 42 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی دونفره برای اندروید , دانلود بازی چنده نفره اندروید , دانلود بازی چند نفره Clone Armies 2 , 0 , 72 برای اندروید , دانلود بازی Clone Armies 2 , 0 , 72 ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود ایکس و آدرس dlx.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com